whatsapp-call
contact-us

השאירו את הפרטים ואנו ניצור עמכם קשר

    גרפולוגיה מומחיות בניתוח כתבי יד להוכחות משפטיות

    ניתוח כתב יד הוא עניין שצריך להשאיר בידיהם של המומחים לכך. אין זה פשוט וצריך לדעת לא מעט על מנת להציע שירותים אלה ברמה גבוהה ככל האפשר. הגרפולוגיה מחולקת לכמה קטגוריות שעל פיהן אנשים יכולים לפנות אל אנשי מקצוע על מנת לבחון את כתב היד שלהם ודרכו לגלות לא מעט מידע ופרטים אודות הנתונים האישיים שלהם. אחת מהקטגוריות היא גרפולוגיה משפטית וכמו כן היא – משמשת לא אחת לסיוע בפתרון חקירות או תיקים משפטיים לאחר שייבחן לעומק כתב יד של מי מהמעורבים במקרה המדובר. לא כל גרפולוג יכול להציע חוות דעת מומחה לבית המשפט ונדרשות הכשרה והסמכה נפרדות לשם כך.

    הייחודיות של גרפולוגיה משפטית

    בניגוד לקטגוריות אחרות של עולם הגרפולוגיה – גרפולוגיה משפטית יכולה להשפיע על מהלך החיים של אנשים, שלא לומר אפילו לחרוץ גורלות. כאשר מה שיש בתיק החקירה הוא מסמך שכתוב בכתב יד וידיעה ברורה וחד משמעית בנוגע למי שכתב אותו יכולה לשפוך אור על המקרה כולו ולהטות את המשפט בהתאם – הרי שלגרפולוג המשפטי יש הרבה כוח וסמכות להציע את חוות הדעת שלו כמומחה ובית המשפט יידע שהוא יכול להסתמך על מה שיגיד ולבסס על חוות הדעת את פסק הדין במקרה המדובר. הפקידים של בתי המשפט יידעו מתי יש צורך להזמין גרפולוג מומחה.

    באחריות הרבה המוטלת על כתפיהם של גרפולוגים משפטיים

    כל נתון או החלטה שמתקבלים על ידי גרפולוג משפטי יכולים לחרוץ גורלות ולהסיט את מהלך החיים של מי שמעורב בתיק המשפטי המדובר. לא בכדי לא כל גרפולוג יהיה מומחה גם בתחום של גרפולוגיה משפטית ואכן תתבצע פנייה אל גרפולוג מומחה רק במצב שבו באמת ניתוח של כתב יד יכול לעשות את ההבדל ולגרום לכך שההכרעה בתיק תתקבל כמה שיותר מהר ובצורה מקצועית, אובייקטיבית וכזאת שאפשר להיות בטוחים שמבוצעת ללא משוא פנים.

    שלף & גוטמן גרפולוגיה משפטית – חברה מקצועית בעלת מוניטין מעולים וניסיון רב שנים בתחום וכמובן הסמכה רשמית של מערכת בתי המשפט.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור עמכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      מומחים לגילוי זיופים שיבטיחו את הצדק

      אף אדם לא רוצה להיות חולה או להגיע למצב שבו עליו להציג מסמכים רפואיים כדי להוכיח את קיומה של מחלה...

      המשך קריאה
      אימות חתימה שמביא ביטחון לתהליכים משפטיים

      חתימתו של אדם היא עניין רציני ומשמעותי ולא בכדי אסור על פי החוק לזייף חתימה. החתימה נותנת אישור בכתב להסכמה...

      המשך קריאה
      Skip to content