whatsapp-call
contact-us

השאירו את הפרטים ואנו ניצור עמכם קשר

    אימות חתימה שמביא ביטחון לתהליכים משפטיים

    חתימתו של אדם היא עניין רציני ומשמעותי ולא בכדי אסור על פי החוק לזייף חתימה. החתימה נותנת אישור בכתב להסכמה של החותם ולכן צריך לחשוב היטב ולבחון כל פרמטר בנושא המדובר לפני שחותמים, כלומר לפני שנותנים את האישור. אימות חתימה בבית משפט יידרש במקרים רבים ומגוונים שבהם יהיה צורך לאשר בצורה חד משמעית שאכן חתימה שמופיעה על מסמך או חוזה מסוים שייכת למי שנטען שחתם אותה ויש לא מעט מקרים משפטיים שבהם אימות החתימה יהיה קריטי ומשמעותי. כאשר מדובר במסמכים רשמיים שיש להם משמעות והשלכות יהיה צורך לאמת את חתימתו של אותו אדם על מנת להמשיך בתהליך.

    מתי נדרש אימות חתימה בבית משפט?

    אחד המקרים הנפוצים שבהם צריך לבצע אימות חתימה בבית משפט הוא שימוש במסמך זה או אחר מחוץ לגבולות המדינה ועל ידי גופים רשמיים של מדינות אחרות. לפני הטיפול במסמך או בבקשה שעל הפרק ירצו פקידי המדינה לוודא שאכן המסמך המדובר נערך ונחתם מתוך רצון חופשי ונחתם לאחר שנקרא לעומק. רק כאשר יהיה אישור של החתימה שניתן על ידי עורך דין – הרשויות של המדינה המדוברת יוכלו לטפל במסמך ויתייחסו ברצינות ובכובד ראש לחתימה המופיעה על גבי המסמך. בתהליך המדובר יסביר עורך הדין ללקוח שלו את המשמעויות של אימות החתימה והצורך בו.

    ההתייחסות הרצינית והמחמירה לחתימה

    לא בכדי אסור בשום אופן לחתום בשם אדם אחר ועצם הביצוע של אימות חתימה בבית משפט יש בו כדי שעורך הדין או הנוטריון יוכל לוודא שאכן מי שניגש אליו חתם על המסמך מרצונו החופשי ולאחר שהוא מבין את המשמעות של החתימה. אפשרות נוספת ולא פחות חשובה ומשמעותית היא וידוא שחתימה זו או אחרת אכן נחתמה על ידי אדם מסוים וללא ניסיון לזייף כדי לצרכי רמאות או הונאה.

    שלף & גוטמן גרפולוגיה משפטית – חברה מוכרת ומובילה בישראל המציעה שירותי חוות דעת מומחה לבתי המשפט, בחינת מסמכים, אימות זיופים ואימות חתימות למגוון רחב של צרכים משפטיים ואחרים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור עמכם קשר

      לכתבות נוספות בתחום

      מומחים לגילוי זיופים שיבטיחו את הצדק

      אף אדם לא רוצה להיות חולה או להגיע למצב שבו עליו להציג מסמכים רפואיים כדי להוכיח את קיומה של מחלה...

      המשך קריאה
      גרפולוגיה מומחיות בניתוח כתבי יד להוכחות משפטיות

      ניתוח כתב יד הוא עניין שצריך להשאיר בידיהם של המומחים לכך. אין זה פשוט וצריך לדעת לא מעט על מנת...

      המשך קריאה
      Skip to content